ΦΩΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

• Ο ελεύθερος άνθρωπος μπορεί να είναι ελεύθερος και στο κλουβί της φυλακής του.

• Ένα «όχι» που βγήκε από μια βαθιά πεποίθηση, είναι πολύ καλύτερο -και πιο μεγαλειώδες- από ένα «ναι» που ειπώθηκε για να ευχαριστήσει ή, χειρότερα, για να αποφύγει φασαρίες. (Μαχάτμα Γκάντι)

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

ΔΗ.Κ.ΚΙ. Αθήνα, 21/8/2010

Βαδίζουμε προς «εκλογές εξπρές» για διάσωση του Μνημονίου και του δικομματισμού το φθινόπωρο;

ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Τον φόβο για τα αποτελέσματα των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών, και γενικότερα τον φόβο για ένα πλήρες δημοσιονομικό αδιέξοδο που αναμένεται να εκδηλωθεί και να πυροδοτήσει μια πορεία κατάρρευσης από το φθινόπωρο, δικαιολογεί η «επίσπευση» από το Υπ. Εσωτερικών της προετοιμασίας νέου εκλογικού νόμου.

Ο καταλύτης που επιταχύνει τις εξελίξεις είναι η κατακόρυφη πτώση των εσόδων στην εκτέλεση του Προϋπολογισμού του 2010, πτώση που ήρθε σαν αποτέλεσμα της απονέκρωσης της Αγοράς από την επιβολή των μέτρων της άγριας λιτότητας και εκδηλώθηκε με μια θεαματική βουτιά τον μήνα Ιούλιο για να μειώσει κατά 25% τα προβλεπόμενα έσοδα ολόκληρου του 7/μήνου!

Κυρίως όμως τα πράγματα κινεί η απαίτηση του κονσόρτσιουμ ΗΠΑ-Ε. Ένωσης να αρχίσουν να εφαρμόζονται από το Β΄ εξάμηνο του 2010 τα μέτρα που προβλέπονται από το μνημόνιο για το 2011. Απαίτηση που εκδηλώθηκε από το κλιμάκιο της τρόικας κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα στις 25 Ιουλίου, αρκετά πριν από την ανακοίνωση των εσόδων του Ιουλίου.

Από τον Ιούλιο οι ξένοι επικυρίαρχοι, με παρεμβάσεις τους ακόμα και μέσω του τύπου, έχουν ευθέως υποκαταστήσει την Κυβέρνηση ανδρεικέλων του Γ. Παπανδρέου και απαιτούν, εδώ και τώρα, μέτρα κοινωνικού σφαγείου και τελικής κατεδάφισης της Οικονομίας (νέες μειώσεις των αποδοχών αλλά και απολύσεις στον δημόσιο τομέα, 23% ΦΠΑ σε είδη πλατειάς κατανάλωσης, νέες μειώσεις των συντάξεων, ξεπούλημα ή/και κλείσιμο των ζωτικών μονάδων της Οικονομίας κ.ά.)

Μέτρα τα οποία δεν θα μπορέσει να περάσει η Κυβέρνηση αν προηγουμένως δεν καταφύγει σε εκλογές και αν δεν δημιουργήσει προϋποθέσεις ανακοπής ενός ρεύματος προς τα Αριστερά και προϋποθέσεις για ευρύτερα κυβερνητικά σχήματα με τη συμμετοχή της ΝΔ του ΛΑΟΣ κ.ά. Αυτή την ανάγκη φαίνεται να εξυπηρετεί το μαγείρεμα νέου εκλογικού νόμου.

Αυτά υπολογίζοντας και προκειμένου να διασώσουν την συνέχεια του ΕΥΡΩ και του καρτέλ των Ελληνικών τραπεζών καταφεύγουν σε νέο εκλογικό νόμο ο οποίος περισσότερο θυμίζει εποχές του ΄50 και όχι την εποχή μας. Πρόκειται για κακή αντιγραφή, ψευδεπίγραφο του Γερμανικού εκλογικού συστήματος , κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους αφού το πλειοψηφικό σύστημα που εισάγουν για τις 180 μονοεδρικές περιφέρειες είναι αντιδημοκρατικό και εξοστρακίζει εκ΄ των προτέρων τα μικρά κόμματα ενώ το τύποις αναλογικότερο που θα ισχύει για τις άλλες 120 έδρες δεν αποδίδει τις έδρες οι οποίες αντιστοιχούν στο ποσοστό των κομμάτων.

Το ΔΗΚΚΙ καλεί τα κόμματα της βουλής να μην συναινέσουν στον εκλογικό νόμο που θα φέρει για ψήφιση η κυβέρνηση έτσι ώστε να μην εξασφαλιστεί η απαιτούμενη πλειοψηφία των 200 βουλευτών.

Κυρίως όμως καλεί τον ελληνικό λαό σε πλήρη ετοιμότητα για ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, σε ένα ισχυρό πολιτικό ρεύμα αποτροπής και ανατροπής της ξένης κατοχής και των κουίσλιγκς - συνεργατών. Τον καλεί στην προώθηση και την πολιτική νοηματοδότηση ενός Νέου ΕΑΜ και μιας νέας εξουσίας για τον τόπο.





Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Ποιος καπιταλισμός πρεσβεύει ότι ένα μικρό πιστωτικό ίδρυμα όπως η τράπεζα Πειραιώς, μπορεί να εξαγοράζει δύο μεγαλύτερα πιστωτικά ιδρύματα (Αγροτική, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο), από ένα μάλιστα εκ΄ των οποίων (Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο) λίγο πριν είχε δανειστεί με το ποσό των 350.000.000 ΕΥΡΩ;

Σε πια «δημοκρατία της μπανάνας» το κράτος θα μπορούσε να πληρώσει ιδιώτη για να εξαγοράσει στη συνέχεια με αυτά τα χρήματα δύο κρατικές επιχειρήσεις;

Που κατακυρώθηκαν κατά τον εθνικό πλειστηριασμό της 23ης Απριλίου η Αγροτική τράπεζα και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο; Στην κ. Μέρκελ; στον κ. Ομπάμα και τα διεθνή funds; στις Γαλλικές τράπεζες και τον κ. Σαρκοζί; Αποδεικνύεται ότι κάποιος από τους προηγούμενους εκτός από τα τοκογλυφικά επιτόκια ενός διπλά εξοφλημένου και νομικά επαχθούς δανεισμού που δεν είναι παρά πολιτικός «φόρος αίματος» προς τη χώρα, θα αρπάξει και μάλιστα άνευ αποζημίωσης και τα δύο αυτά ιστορικά πιστωτικά ιδρύματα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η τράπεζα Πειραιώς που εμφανίζεται τυπικά ως αγοραστής ισχυρίζεται πως θα καλύψει με… ίδια κεφάλαια, δηλαδή με αυτά που προηγούμενα «δανείσθηκε» από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο! την αγορά.

Η κυβέρνηση της ξένης κατοχής αφού πρώτα εξευτέλισε κυριολεκτικά τα ομόλογα του Ελληνικού δημοσίου (άλλαξε το Τ+3 σε Τ+10 και κατήργησε το penalty) και με δηλώσεις του πρωθυπουργού περί «βυθιζόμενου Τιτανικού, βουλιάζουμε κ.λ.» άνοιξε τη κερκόπορτα στη διεθνή τοκογλυφία και τον καραδοκούντα ευρωπαϊκό Βορρά, αφού έσπευσε να υπογράψει το κατάπτυστο και από κάθε άποψη αδικαιολόγητο μνημόνιο της 23ης Απριλίου, σπεύδει τώρα να παραχωρήσει τις ζωτικές μονάδες της Οικονομίας στους ξένους προστάτες και τους εγχώριους μαυραγορίτες - οικονομικούς συνεργάτες τους.

Ξεδιπλώνεται μπροστά μας βήμα - βήμα όλο το σχέδιο της μεθοδευμένης «ελεγχόμενης πτώχευσης» και ιμπεριαλιστικής καταλήστευσης προκειμένου να διατηρηθεί η συμμετοχή της Ελληνικής άρχουσας τάξης στο club της Παγκοσμιοποίησης και του ΕΥΡΩ. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια. Η κυβέρνηση και όλο το καθεστώς του ΕΥΡΩ και της οκταετίας Σημίτη που μας οδήγησαν εδώ πρέπει να φύγει και θα φύγει! ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Eξι ελληνικοί και διεθνείς όμιλοι προεπιλέχθηκαν χθες από τον ΟΛΠ ώστε να πάρουν μέρος στον διαγωνισμό για την εγκατάσταση υπερυψωμένου συστήματος κυκλοφορίας (monorail) περιφερειακά του κεντρικού λιμανιού του Πειραιά. Με βάση το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ για την περίοδο 2010 - 2014, το monorail αποτελεί μία επένδυση της τάξεως των 70 εκατ. ευρώ και θα δώσει νέα πνοή τόσο στο επιβατικό λιμάνι της πόλης όσο και στον ίδιο τον Πειραιά, καθώς υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί εκατομμύρια επιβατών της ακτοπλοΐας, της κρουαζιέρας, αλλά και τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής.

Ανταπόκριση

Στη διεθνή πρόσκληση ενδιαφέροντος του ΟΛΠ ανταποκρίθηκαν επτά εταιρείες και θα συνεχίσουν στον διαγωνισμό έξι. Πρόκειται για τις:

• Βombardier Transportation Eλλάς Α.Ε.

• Ενωση Εταιρειών J&P AΒΑΞ AE - Ιntamin Transportation Ltd.

• Metrail AG.

• Scomi Engineering - 2π Τεχνολογική.

• Siemens Eλλάς Α.Ε.

• Eνωση Εταιρειών Archirodon - Urbanaut Company - Rowin Co.

Στο ΠΕΠ Αττικής

To έργο έχει προταθεί να ενταχθεί για τη χρηματοδότησή του στο ΠΕΠ Αττικής, ενώ υπολογίζεται ότι θα αρχίσει να λειτουργεί στο τέλος του 2013.

Ο ΟΛΠ έχει προσλάβει ως τεχνικό σύμβουλο της AΤΤΙΚΟ Μετρό Α.Ε. με της οποίας την οριστική τεχνική μελέτη θα προχωρήσει στην προκήρυξη του έργου. Oι επόμενες δύο φάσεις της διαγωνιστικής διαδικασίας αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2011. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης, ένα μεγάλο έργο για το λιμάνι και την πόλη μπαίνει στις τελικές διαδικασίες. Θα εξυπηρετεί εκατομμύρια επιβάτες και πολίτες, θα είναι πλήρως οικολογικό και σύγχρονο, ενώ έχει εγκριθεί ομόφωνα από όλους τους φορείς της πόλης και την κυβέρνηση.

Στο μεταξύ ύστερα από συνεργασία του κ. Ανωμερίτη με τον υπουργό Πολιτισμού Π. Γερουλάνο, εγκρίθηκε στο σύνολό του το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ που αφορά τη δημιουργία της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά που θα εκτείνεται από τον Αγιο Διονύσιο και την Ηετιώνια Ακτή μέχρι το κτήριο του υπουργείου Ναυτιλίας. Τα έργα που θα γίνουν να αφορούν τη διαμόρφωση και ανάδειξη της Ηετιώνιας Πύλης με έργα ανάπλασης, επέκταση του αρχαιολογικού χώρου, ζώνης πράσινου και ήπιας αναψυχής.

Το αρχαιολογικό μουσείο Πειραιά θα μετεγκατασταθεί στο κτήριο του ΟΛΠ στο Καστράκι, το παλιό SILO μετατρέπεται σε εθνικό ναυτικό μουσείο, η πέτρινη αποθήκη μετατρέπεται σε μουσείο μετανάστευσης, αποκαθίσταται και διαμορφώνεται ο μώλος Κράκαρη ενώ οι δύο πολυώροφες αποθήκες του ΟΛΠ μετατρέπονται σε θεματικό πάρκο για την ιστορία του Πειραιά και της ναυτιλίας. Το σύνολο των έργων θα έχει προκηρυχθεί και αδειοδοτηθεί έως το τέλος του 2010, ώστε ο Πειραιάς να γίνει πύλη τουρισμού για τη χώρα και βασικό λιμάνι αναφοράς στην ανατολική Μεσόγειο.

Θυγατρικές

Το ΔΣ του ΟΛΠ επέλεξε τους δύο διευθύνοντες συμβούλους για τις νέες θυγατρικές εταιρείες που σύστησε, στο χώρο της ναυπηγοεπισκευής και στο χώρο του logistics. O Γιώργος Νικολούλιας, μηχανολόγος ? μηχανικός εξειδικευμένος σε θέματα διοίκησης επιχειρήσεων ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος στην Logistics OΛΠ Α.Ε. και ο μηχανολόγος - μηχανικός Απόστολος Σίγουρας τοποθετήθηκε στην ίδια θέση στην NAΥΣΟΛΠ Α.Ε.

[Άρθρο του Π. Μαντά στην εφημερίδα «ΔΡΟΜΟΣ της Αριστεράς» 7/8/2010]

Η άρνηση του Μνημονίου δεν αρκεί

Π. Μαντά γραμματέα της Δ.Ε. του ΔΗΚΚΙ

Νομαρχιακού σύμβουλου στον Πειραιά

Από τις επαφές κυβέρνησης και κλιμακίου της τρόικας τις προηγούμενες ημέρες επιβεβαιώθηκε το χειρότερο δυνατό σενάριο για το τι πραγματικά συμφώνησε η κυβέρνηση με την τρόικα, στην πραγματικότητα με την κοινοπραξία ΗΠΑ - Γερμανίας, στο μνημόνιο του Απριλίου.

Ήρθε στο φως πως πρέπει να ανοίξει ο φάκελος απολύσεις στον δημόσιο τομέα, νέες μειώσεις των μισθών στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, νέο κουτσούρεμα των συντάξεων και των εργασιακών δικαιωμάτων κ.ά. Μάθαμε πως εκτός από την απελευθέρωση της παραγωγής ενέργειας που έχει ήδη νομοθετηθεί θα πρέπει να εκποιήσουμε και τις ζωτικές μονάδες της ΔΕΗ και γενικότερα να εκχωρήσουμε ή να κλείσουμε! «ό,τι κινείται» στις «εθνικές επιχειρήσεις» (πρώην ΔΕΚΟ), πως με το πρόσχημα των κλειστών επαγγελμάτων θα εξοντωθούν μαζικά οι ελεύθεροι επαγγελματίες, πως η άγρια φορομπηξία του 2010 αποτελούσε μόνο το προοίμιο και ότι τώρα ετοιμάζεται η δεύτερη και δυνατή έφοδος κ.ο.κ.

Από τα όσα εμφανίσθηκαν ως πλάνο Νο 2 του μνημονίου, με την δέσμευση μάλιστα να ξεκινήσουν μέσα στο Β΄ εξάμηνο του 2010, και ανάγκασαν ακόμη και «έγκριτους» αναλυτές - απολογητές της Παγκοσμιοποίησης και της ξένης κατοχής να μιλούν για την ύπαρξη δεύτερης, συμπληρωματικής συμφωνίας με την τρόικα, γίνεται σαφές κάτι που όσοι αντιστέκονται δεν έκαναν απόλυτα και όσο θα έπρεπε σαφές στον λαό όλο το προηγούμενο διάστημα.

Γίνεται σαφές ότι η Ε. Ένωση, επιβάλλει στη χώρα μας, σε μια χώρα του αναπτυγμένου «Δυτικού κόσμου», αυτούσιο το μοντέλο ξένης κατοχής και ολικής καταστροφής που αποτολμούσαν μόνο οι ΗΠΑ μέσω του ΔΝΤ, και μόνο σε χώρες του 3ου κόσμου. Επιβάλλει (σε μια χώρα όπου τα συνολικά συσσωρευμένα κεφάλαια της ήταν το 2009 20/πλάσια του ΑΕΠ αντί 12/πλάσιου σε άλλες χώρες της Ευρώπης), το μοντέλο που έγινε γνωστό ως «μπανανία» και συνδέθηκε, πέρα από τη κατάλυση της εθνικής κυριαρχίας άρα και του δικαιώματος της λαϊκής κυριαρχίας, με τις πιο μελανές σελίδες οπισθοδρόμησης, ταξικής εκμετάλλευσης και καταστολής είτε οι τοπικές ελίτ συνεργάσθηκαν ή ακόμη και προσκάλεσαν τους ξένους επικυρίαρχους όπως έκανε εδώ η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, είτε όχι.

Οι θεωρίες ότι στην περίπτωση της Ελλάδας έχουμε να κάνουμε με χώρα μέλος της Ε. Ένωσης και δη με μέλος της περίφημης ζώνης της ΟΝΕ, και εν΄ πάση περιπτώσει δεν έχουμε μια πρόσκληση του εκτελεστικού αποσπάσματος του ΔΝΤ από την Ε. Ένωση όπως έγινε στην περίπτωση της πρώην «ανατολικής» Ουγγαρίας αλλά ένα είδος συνυπευθυνότητας Ε. Ένωσης-ΕΚΤ-ΔΝΤ (τρόικα), θεωρίες οι οποίες υπέβοσκαν σε όλο το πολιτικό φάσμα και συνέτειναν στο ότι υπάρχουν τα περιθώρια διορθωτικών κινήσεων ή αναμονής πανευρωπαϊκών κινημάτων μέσα στην δοσμένη ρότα της Ε. Ένωσης, μετά την επίσκεψη του κλιμακίου πρέπει να επανεξετασθούν.

Οι θεωρίες που υποτιμούσαν τον ιμπεριαλιστικό - αρπακτικό χαρακτήρα του Ευρωπαϊκού Βορρά, που υπολόγιζαν ότι στην περίπτωση της Ελλάδας θα γίνουν σεβαστές μερικές «κόκκινες γραμμές» και εναπομείναντα «Ευρωπαϊκά κεκτημένα», ότι η μοίρα των χωρών της Έ. Ένωσης είναι κοινή επομένως η Ελλάδα, όντας στον «σκληρό πυρήνα» της Ένωσης, θα αποφύγει εξ΄ ορισμού την βίαιη τριτοκοσμοποίηση, ότι έστω σε συνθήκες ταξικού και παραγωγικού Μεσαίωνα θα παραμείνει η δυνατότητα εξόδου από την μέγγενη χωρίς μόνιμες - μη αναστρέψιμες απώλειες και εδαφικούς ακρωτηριασμούς, αποδείχτηκαν εσφαλμένες.

Άλλωστε από την αρχή ο Ευρωπαϊκός Βορράς δεν έκρυψε την πρόθεση του να αντιμετωπίσει την μεγαλύτερη κρίση που έπληξε το καπιταλιστικό σύστημα από την γέννησή του, εκτός των άλλων, και με την μέγιστη δυνατή άντληση υπεραξίας και εθνικού πλούτου από τις χώρες του Νότου, με πρώτο στόχο και πρόθυμο «πειραματικό εργαστήριο» τη χώρα μας.

Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί ο δανεισμός της χώρας από τις Γερμανικές και Γαλλικές τράπεζες με επιτόκια σχεδόν διπλάσια από αυτά που οι ίδιες προμηθεύονται το χρήμα. Το εξωφρενικό στην συμφωνία του Απριλίου είναι ότι για ένα δημοσιονομικό έλλειμμα που η ίδια Ε. Ένωση φαίνεται να μετριάζει τώρα σε 13,7% (13% το μέτραγαν οι Προβόπουλος-Καραμανλής τον Αύγουστο του 2.009! όταν σε όλη την Ευρώπη η λεγόμενη «Δημιουργική Λογιστική» οργίαζε), η Ελλάδα καλείται στην τριετία να εκτινάξει το συνολικό χρέος της από το 120% στο 150% του ΑΕΠ καταβάλλοντας στους ξένους προστάτες υπέρογκες - απαγορευτικές για την επιβίωσή της δόσεις (στην πραγματικότητα δόσεις-πανωτόκια) και μαζί να εκχωρήσει όλη την μεταπολεμική της Ανάπτυξη και τις κοινωνικές κατακτήσεις ενός Αιώνα.

Αλλά και πριν τη κατάληξη της συμφωνίας της 23ης Απριλίου η Ε. Ένωση δεν έκρυψε τις προθέσεις της. Σε έγκαιρη ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντή για το τι θέσεις θα κρατήσει η Ε. Ένωση κατά τις διαπραγματεύσεις απέναντι στις γνωστές θέσεις του ΔΝΤ, ο αρμόδιος Επίτροπος απάντησε ότι δεν υπάρχει καμία διάσταση της Ένωσης με τις θέσεις που διατυπώνει το ΔΝΤ!

Επομένως, όταν η κ. Μέρκελ μας απειλούσε με έξοδο από το ΕΥΡΩ δεν το έκανε για να συνετίσει τον ελληνικό λαό, ο οποίος άλλωστε έχει ταυτίσει το ΕΥΡΩ με την απαξίωση της αγοραστικής του δύναμης την τελευταία δεκαετία αλλά για να συσπειρώσει στην συμφωνία του Απριλίου όλες τις μερίδες του οικονομικού κατεστημένου που αναγνωρίζουν ότι στο ΕΥΡΩ και την δίδυμή του ΟΝΕ στηρίζεται η επιβολή του Νεοφιλελευθερισμού και η συμμετοχή στο deal της Παγκοσμιοποίησης. Μια συμμετοχή η οποία θα γίνεται όμως στο εξής από την - χωρίς σωσίβιες λέμβους - 3η θέση, ενόσω ο Τιτανικός του καπιταλισμού παραδέρνει στα παγόβουνα της κρίσης.

Η «επίσκεψη» του Ιουλίου απέδειξε ότι παρά την ξενοδουλεία και τον ραγιαδισμό της η ελληνική άρχουσα τάξη ουσιαστικά «αδειάστηκε» από τους ξένους προστάτες της, έμεινε μετέωρη, έμεινε δίχως στρατηγική και θα είναι αδύνατον να αντιμετωπίσει την επερχόμενη «ολική καταστροφή», και την γενικευμένη - στην ουσία - νέα εθνική κρίση.

Σε αυτές τις συνθήκες, σε συνθήκες όπου θα κριθεί όχι απλά η επόμενη «πολιτική σαιζόν» αλλά το καθεστώς της 20/ετίας και το μέλλον, στις συνθήκες όπου θα κριθεί η νέα Μεταπολίτευση, η απλή άρνηση του Μνημονίου (το οποίο πλέον όλοι λίγο - πολύ θα «αναθεματίζουν»), δεν αρκεί.

Χρειάζεται να τεθεί και ο στόχος της Μεγάλης Αλλαγής και για τούτο απαιτείται ένα ασυμβίβαστο Νέο ΕΑΜ, απαιτείται ανεξάρτητα από τους σημερινούς συσχετισμούς, οι οποίοι είναι μετέωροι, να τεθεί το πολιτικό Πρόγραμμα της «επόμενης ημέρας». Ένα σαφές πολιτικό Πρόγραμμα με σκοπό ένα ισχυρό παλλαϊκό πολιτικό ρεύμα που θα θέτει στο επίκεντρο, θα αντιμετωπίζει ενιαία και θα σπάει τον γόρδιο δεσμό του τρίπτυχου χρέος - ΕΥΡΩ - ξένη κατοχή και του διεφθαρμένου πολιτικού καθεστώτος της τελευταίας 20/ετίας.

ΤΑ 12 ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΚΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ:

ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΑΜ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ, ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΟΧΗ! ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΜΕ ΕΝΙΑΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

1.ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ στους δανειστές Τώρα! για να μην πτωχεύσει ο λαός και για να ανατραπεί η μεθοδευμένη πορεία «ελεγχόμενης Πτώχευσης» και τελικής χρεοκοπίας. Επαναδιαπραγμάτευση - Διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του χρέους ως «νομικά επαχθούς» και διπλά εξοφλημένου. Στάση Πληρωμής και Επαναδιαπραγμάτευση και όχι Αναδιάρθρωση, μέσω της οποίας είναι πολύ πιθανό να επιχειρηθεί μια απλή επιμήκυνση της πληρωμής ώστε να προλάβουν να αποκομίσουν περισσότερες δόσεις-πανωτόκια πριν την Πτώχευση. ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ των πολεμικών αποζημιώσεων που μας οφείλει η Γερμανία και οι οποίες ξεπερνούν κατά πολύ το χρέος.

2.ΑΚΥΡΩΣΗ των διεθνών συμφωνιών ή δεσμεύσεων που ανέλαβε η χώρα από τις 23 Απριλίου και ΑΜΕΣΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ των περιουσιών στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, όλων όσων ενέχονται σε κλοπές ή πράξεις κατά του Ελληνικού δημοσίου ή υπονόμευσαν την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας.

3.ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ (Νέα Δραχμή!) με την στερεή στήριξη και όχι την υπονόμευση του κράτους, τώρα! και όχι «κατόπιν εορτής» και εθνικής καταστροφής, τέλος στην αιμορραγία της Παραγωγής και των Εξαγωγών μας από το ΕΥΡΩ και από την ΟΝΕ (Το ΕΥΡΩ παραμένει ακέραιο στις καταθέσεις και τα χαρτονομίσματα ως συνάλλαγμα. Τα δάνεια δραχμοποιούνται στην αρχική τιμή)

4.ΑΝΑΚΤΗΣΗ της άσκησης πολιτικής δημοσίων επενδύσεων, δημοσιονομικής και συναλλαγματικής πολιτικής από τη χώρα μας. ΑΡΝΗΣΗ όσων εντολών της Ε. Ένωσης που θίγουν τη δημοκρατία, την Παιδεία, το Οικοσύστημα (Μεταλλαγμένα) και την Οικονομία.

5.ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των τραπεζών και των επιχειρήσεων και κλάδων στρατηγικής σημασίας για την Οικονομία. Λαϊκός έλεγχος την διοίκηση και τον τρόπο λειτουργίας των ΔΕΚ0. ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ της χρηματοπιστωτικής πολιτικής για τη ΣΤΗΡΙΞΗ της μικρομεσαίας επιχείρησης ώστε να λειτουργήσει ως δύναμη κίνησης όλης της πραγματικής Οικονομίας. Προστασία του μικρο-καταθέτη.

7.ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ της Αγροτικής Παραγωγής με σκοπό να αναστραφεί το ανεπίτρεπτο για τη χώρα μας αρνητικό γεωργικό-κτηνοτροφικό εμπορικό ισοζύγιό.

8.ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ του 45% στη φορολογία των μεγάλων ΑΕ. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ πάταξης της φορο-απαλλαγής - φοροδιαφυγής και της εισφοροδιαφυγής του μεγάλου κεφαλαίου. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του κυκλώματος και της απάτης των «μεγάλων έργων» και των ΣΔΙΤ.

9.ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ με μοχλό τις αυξημένες Δημόσιες Επενδύσεις, τις εθνικοποιημένες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και φορέα ένα νέο, απαλλαγμένο από τα μικρά και μεγάλα συμφέροντα και τον εναγκαλισμό του «κομματικού κράτους», ΥΠΟ ΛΑΪΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ.

10.ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ των καταργηθέντων κατακτήσεων, δικαιωμάτων και ελευθεριών. ΔΙΑΤΙΜΗΣΗ στα προϊόντα πλατιάς κατανάλωσης. ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ του εθνικού εισοδήματος υπέρ του λαού και των Ανέργων, μέσα από την οποία θα κινηθεί και η Αγορά θα κινήσει την Παραγωγή και τις Εξαγωγές.

11.ΠΡΟΤΑΞΗ της δημόσιας ανθρωποκεντρικής Παιδείας και του μοναδικού φυσικού-πολιτιστικού Περιβάλλοντος της χώρας και ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΣΤΥΛΩΣΗ του ΕΣΥ και του Κοινωνικού Κράτους.

12.ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ της εθνικής κυριαρχίας και ακεραιότητας στον ενιαίο χώρο Κύπρος-Αιγαίο-Θράκη.

Έξοδος από το ΝΑΤΟ. Όχι στην αποσταθεροποίηση των Βόρειων συνόρων μας και της Βαλκανικής.

Διαμόρφωση δημοκρατικού-πατριωτικού Αμυντικού Δόγματος. Πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική.



Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι

Στο σχέδιο νόμου «Μέτρα για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της Ελληνικής Οικονομίας από τα Κράτη Μέλη της ζώνης του ευρώ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο»

_____________________________________________________________________

Βρυξέλλες, 25 Μαρτίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ

ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩ

Επιβεβαιώνουμε εκ νέου ότι όλα τα μέρη της ζώνης του ευρώ πρέπει να ασκούν

υγιείς εθνικές πολιτικές βάσει των συμφωνηθέντων κανόνων και πρέπει να έχουν

επίγνωση της κοινής ευθύνης τους για την οικονομική και δημοσιονομική

σταθερότητα της ζώνης.

Υποστηρίζουμε πλήρως τις προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης και επικροτούμε

τα συμπληρωματικά μέτρα που αναγγέλθηκαν στις 3 Μαρτίου και τα οποία επαρκούν για τη διασφάλιση των δημοσιονομικών στόχων του 2010. Αναγνωρίζουμε ότι οι ελληνικές αρχές έλαβαν φιλόδοξα και αποφασιστικά μέτρα τα οποία αναμένεται να επιτρέψουν στην Ελλάδα να ανακτήσει την πλήρη εμπιστοσύνη των αγορών.
Τα μέτρα εξυγίανσης που έλαβε η Ελλάδα αποτελούν σημαντική συμβολή προς την ενίσχυση της δημοσιονομικής διατηρησιμότητας και της εμπιστοσύνης της αγοράς. Η ελληνική κυβέρνηση δεν ζήτησε χρηματοδοτική υποστήριξη. Ως εκ τούτου, δεν ελήφθη σήμερα απόφαση για την ενεργοποίηση του μηχανισμού που αναφέρεται κατωτέρω.
Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ επιβεβαιώνουν εκ νέου την
ετοιμότητά τους να αναλάβουν αποφασιστική και συντονισμένη δράση, εφόσον
χρειασθεί, για να διασφαλίσουν τη δημοσιονομική σταθερότητα της ευρωζώνης στο σύνολό της, όπως αποφασίστηκε την 11η Φεβρουαρίου.
Τα κράτη μέλη της ευρωζώνης είναι έτοιμα να συνεισφέρουν σε συντονισμένο διμερή δανεισμό, στο πλαίσιο δέσμης η οποία θα περιλαμβάνει ουσιαστική χρηματοδότηση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και πλειοψηφική ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
Ο μηχανισμός αυτός ο οποίος συμπληρώνει τη χρηματοδότηση του Διεθνούς
Νομισματικού Ταμείου, πρέπει να θεωρείται ως έσχατο μέτρο, το οποίο θα σημαίνει ιδίως ότι δεν είναι επαρκής η χρηματοδότηση της αγοράς. Οποιαδήποτε εκταμίευση σχετική με τον διμερή δανεισμό θα αποφασίζεται με ομοφωνία από τα κράτη μέλη της ευρωζώνης, βάσει αυστηρών προϋποθέσεων καθώς και αξιολόγησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας. Αναμένουμε από τα κράτη μέλη του ευρώ να συμμετάσχουν με βάση την κλείδα κατανομής της ΕΚΤ που τους αντιστοιχεί.
Στόχος του μηχανισμού αυτού δεν θα είναι η παροχή χρηματοδότησης με βάση ένα μέσο όρο των επιτοκίων της ευρωζώνης, αλλά να θέτει κίνητρα για επιστροφή στη χρηματοδότηση από τις αγορές το συντομότερο δυνατό, μέσω της κατάλληλης τιμολόγησης κινδύνων. Τα επιτόκια θα διαμορφώνονται με μη χαριστικούς όρους, δηλ. δεν θα περιλαμβάνουν στοιχεία επιδότησης. Οι αποφάσεις που θα λαμβάνονται δυνάμει του μηχανισμού αυτού θα συνάδουν πλήρως με τη Συνθήκη και τις εθνικές νομοθεσίες.
Επιβεβαιώνουμε την προσήλωσή μας στην εφαρμογή πολιτικών που αποβλέπουν
στην αποκατάσταση ισχυρής, βιώσιμης και σταθερής ανάπτυξης με σκοπό την
ενίσχυση της δημιουργίας θέσεων εργασίας και της κοινωνικής συνοχής.
Επιπλέον, δεσμευόμαστε να προωθήσουμε ισχυρό συντονισμό των οικονομικών
πολιτικών στην Ευρώπη. Θεωρούμε ότι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο πρέπει να βελτιώσει την οικονομική διακυβέρνηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και προτείνουμε να ενισχυθεί ό ρόλος του στον οικονομικό συντονισμό και στον καθορισμό της αναπτυξιακής στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η παρούσα κατάσταση καταδεικνύει την ανάγκη να ενισχυθεί και να συμπληρωθεί το υφιστάμενο πλαίσιο για την εξασφάλιση δημοσιονομικής διατηρησιμότητας στην ευρωζώνη και την ενίσχυση της ικανότητάς της να ενεργεί σε περιόδους κρίσης.
Στο μέλλον, πρέπει να ενισχυθεί η επιτήρηση των οικονομικών και δημοσιονομικών κινδύνων καθώς και των μέσων για την πρόληψή τους, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας υπερβολικού ελλείμματος. Επιπλέον, χρειαζόμαστε ένα εύρωστο πλαίσιο αντιμετώπισης των κρίσεων, τηρουμένης της αρχής της δημοσιονομικής ευθύνης των κρατών μελών.
Ζητούμε από τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου να συστήσει, σε συνεργασία με την Επιτροπή, ειδική ομάδα με αντιπροσώπους των κρατών μελών, της εναλλασσόμενης Προεδρίας και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, η οποία θα υποβάλει στο Συμβούλιο, έως τα τέλη του τρέχοντος έτους, τα απαιτούμενα μέτρα για την επίτευξη του στόχου αυτού, αφού διερευνήσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις προς ενίσχυση του νομικού πλαισίου